Vzdrževalne storitve in cene

Proizvajalec stremi k maksimalni kakovosti izdelka, trgovec h kvaliteti svojih storitev – uporabnik pa izdelku, ki ga uporablja, posveča vso strokovno skrb. Tudi kljub vsem prizadevanjem vseh vpletenih sistem včasih ne deluje (pride do napak).

Potem pa je na našem vzdrževalcu, da svoje delo opravi tako dobro kot zgoraj omenjeni, da bo v najkrajšem možnem času vse tako, kot mora biti. Če naš vzdrževalni center sprejme ustrezno popravilo, si prizadeva pospešiti njegovo dokončanje in v večini primerov ni izkoriščeno celotno običajno obdobje 30 dni.
Vendar lahko med garancijskim obdobjem nekatere izdelke servisira samo specializiranega vzdrževalnega centra, katerega navodila so vključena v garancijski list - če se odločite za vzdrževanje pri nas (kar vam bomo z veseljem opravili), vas prosimo, da se prepričate, da ni nič več lahko naredijo za to, kot da izdelek predajo tej vzdrževalni točki in nimajo možnosti, da bi pospešili svoje delo. Poleg tega se skupni čas prevoza podaljša s prevozom od nas do te vzdrževalne točke in nazaj - zato je v nujnih primerih včasih veliko ceneje kontaktirati neposredno vzdrževalno točko.

Pojav napake ni nič neprijetnega – in v praksi se srečujemo z zahtevami naših strank po nestandardnih rešitvah.
Sledi kratek seznam situacij in storitev ter pravil s katerimi si prizadevamo stranki olajšati kritično situacijo:

  1. Zagotovitev prevoza blaga z napako na popravilo (znotraj in po garancijskem roku, glede na organizacijsko in finančno plat) je v smislu Splošnih pogojev v pristojnosti naročnika. in pogoji*. Zavedamo se, da stranka nima vedno časa ali želje ukvarjati se s podobnimi banalnostmi. Blago z veseljem hitro in varno prepeljemo do mesta vzdrževanja in nazaj z lastnimi prevoznimi sredstvi - s tem stranko razbremenimo vseh skrbi in odgovornosti.
    Cena te storitve je vključena v tovorni promet. tarifa* (vsaka vožnja tja in nazaj se zaračuna)
  2. Tudi kljub vsej skrbnosti kupca v garancijski dobi kot tudi po njenem izteku lahko pride do poškodb artikla, ki jih garancija ne krije (mehanske poškodbe, obraba, ipd.) . To ni problem – naša vzdrževalna ekipa bo težavo odpravila v najkrajšem možnem času – in če ne bo stroškovno učinkovito, bomo ponudili nadomestno rešitev.
    V tem primeru kupec plača cene potrebnih delov in urna postavka za delo mehanika* ..
  3. Murphyjevi zakoni pravijo, da kar gre lahko narobe, bo šlo – in običajno se to zgodi, ko je najmanj primerno (posel je tik pred zaključkom ali je sezona v polnem teku). Seveda se trudimo, da bi vsa popravila opravili čim hitreje – a včasih je le nekaj dni, potrebnih za popravilo, z vidika stranke zelo dolga doba. V tem primeru lahko popravilo izvedemo kar se da hitro (takoj, petek popoldne ipd.) V tem primeru stranka plača cene zahtevanih delov in urno postavko mehaničnega dela* - z zvišanjem za 40 % (če stranka želi nujno rešitev popravila pod garancijo, cene zahtevanih delov ne bodo mehaniki